Zendesk research: customer self-service

customer self-serviceThe popularity of customer self-service is growing faster than ever. Increasingly, consumers are turning to their mobile devices to help themselves, leading to a decrease in direct interactions with brands and their support agents. As a result, companies are realizing that this trend toward self-service is not only cost-effective, but also leading to higher customer satisfaction scores. So how can companies increase the efficiency of their self-service? This Zendesk research report explores:

  • Self-service scores, a way to measure the impact of self-service offerings
  • The rise of the mobile consumer
  • Benchmark metrics for customer satisfaction
  •  
    Download the full report for full details and insights

    If you're a fan of metrics, analytics, and other things with numbers in them, visit the Zendesk Benchmark page to see how your customer support stacks up against the competition.

Thank you for downloading! Here is your copy of Zendesk research: customer self-service

Продолжить чтение

Для просмотра отчета заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Ваш запрос отправляется, подождите.