Tapping into the powerful combination of Support and Chat, featuring MeUndies

Real-time communication channels like chat create fast and effective ways to offer customers help through your business’ website or mobile-apps, without any interruption. At Zendesk, our customers that pair Chat and Support have often noted that they benefit from increased sales, reduced support costs and increased CSAT.

Join our webinar featuring Polomi Batra, Chat Product Marketing Manager, and Ro Weissberg, Operations Manager at MeUndies, as they discuss:

  • The advantages of pairing a real-time channel like chat with ticketing
  • A demo of how Chat and Support work together within Zendesk
  • How MeUndies uses Support and Chat to provide exceptional customer experiences that have resulted in a 98% CSAT while resolving 7,600+ inquiries a month

Смотрите сейчас!

Для просмотра вебинара заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Спасибо. Читайте на здоровье.

Спасибо за регистрацию! В своем почтовом ящике вы найдете письмо со ссылкой на вебинар.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.