Bright Ideas: Retail Customer Stories

Zendesk retail customer stories ebook

What's in store for the future of commerce?

Transaction-based sales models have given way to a host of new models including subscription, loyalty-based, and buy-one-give-one models. The old guard, as well as a new generation of retailers, are building relationships with their customers and creating consistent brand experiences that earn buyer loyalty and cultivate community. Consider Rapha's cycle clubs, located around the globe—a literal reflection of a brand-based community.

In this ebook, you'll get a view into how six retailers have used Zendesk in innovative ways to create simple, seamless customer experiences.

You'll learn how:

  • Rapha provides a consistent and connected experience across channels and geographies
  • The Cotton On Group seamlessly supports multiple brands through a single instance of Zendesk
  • Deckers Brands harnessed native functionality within Zendesk to build out their "Click and Collect" use case
  • Everlane provides real-time support using Facebook Messenger and Zendesk Live Chat
  • L’Oréal uses Zendesk to communicate with employees and track and handle internal issues at their distribution center in Germany
  • Lazada Group scaled support by leaning heavily on triggers and automations within Zendesk

Для просмотра отчета заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Спасибо. Читайте на здоровье.

Hooray! Access has been granted. Here's the link to access Bright Ideas: Retail by Zendesk

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.