An Update to Your Ticket Request System Might Just be the Ticket

The best things are beautifully simple. The clear blue sky, a single rose, the first snowflake, your ticket request system....no wait, what? The words ticket request system, for most, conjure fear, anger, frustration. Today's customer management systems and software help manage customer issues before they start.

Come see how Zendesk Support can apply the words, ticket request system – it might just be the right ticket to customer success.

Simplify

Отношения с клиентами могут быть сложными, но инструменты для управления ими не должны быть такими. Zendesk Support — интуитивно понятная система, специально предназначенная для агентов поддержки. Ее освоение занимает считанные дни, а не месяцы, так что агенты могут тратить меньше времени и усилий на обучение.

Пользуйтесь преимуществами

Zendesk Support дает ясное представление о взаимодействии с клиентом, что помогает лучше удовлетворить его нужды. Это особенно важно, так как персональное обслуживание требует хорошего знания контекста. Используя наши функции анализа клиентов и машинного обучения, вы сможете лучше понимать и прогнозировать степень удовлетворенности клиентов, измерять показатели работы и постигать причины и взаимосвязи на основе данных.

Время для решения

Check out what a beautifully simple ticket request system can look like:
  • Access all relevant data from a single spot
  • A true multichannel ticket management system
  • Initiate process triggered by ticket changes or time-based conditions
  • Dynamic request forms quickly give agents the right context, so they’re prepared to offer personalized customer support

Узнайте, какой тарифный пакет Zendesk подойдет вам лучше всего.