Multichannel Customer Support Software

Multichannel Customer Support Software

Zendesk Support – простая и надежная система отслеживания, приоритизации и выполнения тикетов службы поддержки клиентов

Укажите действительный адрес эл. почты
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

We support you, you support your customers

  • Reduce customer effort to improve satisfaction

    Connect with your customers on the web or your mobile app, or start a conversation directly through email, or any other channels.

  • Reduce agent effort to improve performance

    Support’s intuitive design, ease of use, and intelligent business rules allows agents to ramp faster and boost their productivity.

  • Adapt at your pace to stay ahead

    Configure any workflow, extend your agent’s help desk with hundreds of available apps, or design sophisticated customizations with our API.

84%

компаний стремились стать лидерами в поддержке клиентов, но только 1 из 5 действительно запоминается клиентам. Есть ли у вас нужное программное обеспечение для поддержки клиентов?

“Zendesk is a company that walks the talk.”

Dennis Wang

Co-CEO, Co-Founder

Более 200 000 компаний используют Zendesk

  • Slack
  • USC
  • L’Oréal
  • Box
  • FCC
  • Uber
  • Shopify
  • Groupon

See how Zendesk works.

Демонстрация