Zendesk Talk Demo

On-Demand with Emily Vince, Product Marketing Manager

Phone support is a powerful way to help your customers. It allows agents to resolve complex issues faster and deliver personalized support.

Zendesk Talk—cloud-based call center software—is the easiest way to connect with your customers over the phone, right from the Zendesk Support ticketing system.

Watch this on-demand demo to learn how Zendesk Talk:

  • • Allows you to launch a customized contact center in minutes, right from the Zendesk    ticketing system
  • • Empowers agents with one centralized, multi-channel support system
  • • Provides powerful reporting and cross-channel analytics

Also, get tips on how to set-up your Zendesk Talk for optimal performance.

Fill out the form and view the demo now!

Для регистрации заполните следующую форму:

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Введите название своей компании
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел
Выберите отрасль вашей деятельности
Выберите число сотрудников
Выберите страну
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Thanks for signing up for our webinar! You will receive an email from us shortly with further details.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.