Что нового в Zendesk: ноябрь 2016 г.

On-Demand

About

As you might have noticed, we look pretty different. That’s because Zendesk is now a big, happy family of products, including two new additions—Explore and Connect. On top of that, we’ve made improvements to Support, Help Center, Chat, and Talk.
Join Adrian McDermott alongside Anthony Okumura and Toby Roger from our product marketing team for a preview of our new products and an in-depth walk-through of all product updates since last quarter. In this 60-minute webinar, you’ll be the first to tour the new product family.
Here’s a closer look at what you’ll learn:
● How the Zendesk family of products all work together
● What’s new in Support, Help Center, Chat, and Talk
● How you can use Explore to analyze data from Zendesk products (and more)
● How to use Connect to proactively engage customers and send targeted campaigns
Broadcast in English with transcriptions available in Spanish and Portuguese.Looking for French, German, Italian, Spanish (ES), or Dutch transcriptions? Click Here

Complete the form below to view your webinar:

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Выберите страну
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Спасибо за регистрацию! В своем почтовом ящике вы найдете письмо с уникальным URL-адресом для регистрации.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.

Speaker

Адриан Мак-Дермотт (Adrian McDermott)

Адриан Макдермотт с 2010 года возглавлял группу управления продуктами и техническую службу Zendesk. Адриан родом из Йоркшира и живет в Сан-Франциско.