Главная
Support
Функции
Remote Helpdesk Software

Remote helpdesk software

Полная свобода поддержки

Great support and a consistent brand experience shouldn’t stop when customers connect with businesses on the go.

Zendesk's remote helpdesk software helps companies meet customers–and their expectations–whether they’re online, in line, or just waking up.

Самая точная информация

Zendesk Support is a help desk. It's remote support. It's ticket management. Go ahead call it help desk software but don't try to tie it down. It's free range after all. And, it connects you to your users wherever they roam on whichever channel they love. All of this, wrapped up in a beautifully simple package that makes everyone go.....awe! (Save the bow.)

А вы знаете?

Zendesk Message и наш собственный SMS-канал открывают широкие возможности поддержки и привлечения клиентов в новых каналах общения.
  • Реализуйте дифференцированный подход к поддержке, привлекая клиентов в новых каналах
  • Налаживайте контакты с клиентами, где бы они ни находились
  • Оперативно решайте проблемы благодаря быстрому реагированию через SMS

Узнайте, какой тарифный пакет Zendesk подойдет вам лучше всего.