Главная
Support
Функции
Mobile Ticketing System

Mobile ticketing system

Customer service support with no strings attached

Great customer support should be tied to the customer. Not the computer, fancy headset, or even a particular day or problem. Zendesk Support’s mobile ticketing system has native mobile apps that are built for team leaders, agents, IT, or anyone who doesn’t want to take the “help desk” literally. Agents can catch up with tickets, clean up their queue, and free up their workflow (and mind).

Mobile management

Support from your iPhone and Android:
  • Уведомления дают агентам знать об изменениях в назначенных им тикетах.
  • Создавайте тикеты на лету и быстро обновляйте их при помощи макросов.
  • Функции поиска и внешних ссылок из почты позволяют сразу перейти к нужному тикету.
  • Фильтруйте очередь с помощью видов и листайте тикеты, чтобы легко переместиться к следующему тикету.

Tablet triage

Support from your iPad:
  • Листайте тикеты, чтобы быстро их сортировать или отвечать на них.
  • Полный доступ к отчетности и аналитике позволит вам превзойти конкурентов по ключевым показателям эффективности.
  • Панель агента дает наглядное представление об очереди тикетов отдельного исполнителя или всей команды.

Wherever they roam

Research shows that people simply don’t want to go out of their way to get the support they need. That’s why it’s important to stay close by—even when your customers are blazing new trails across new media. Zendesk’s support channels let everyone— from teenagers to grandmothers—get support on the channels they prefer and love.

Узнайте, какой тарифный пакет Zendesk подойдет вам лучше всего.