Knowledge base software
Будьте готовы создавать, систематизировать и распространять статьи и контент базы знаний среди агентов службы поддержки, избранных клиентов или всех желающих и оценивать, что лучше всего работает..
Answer frequent questions quickly
Zendesk offers knowledge management software that is simple to customize and use - as either an internal knowledge base, an IT knowledge base, a support agent-only knowledge base, or a customer facing FAQ tool. And because it’s always available, customers and support agents can use this self-service portal to find the right information whenever they need.
Простое и надежное решение для контента
При сооружении онлайн-базы знаний можно не особо беспокоиться о деталях. Если вы прервали работу на полпути, черновики сохраняются, а форматирование гарантирует удобство чтения статей. Готовые шаблоны позволяют без труда поддерживать желаемую структуру контента. Если вы создаете внутреннюю базу знаний, доступ к контенту можно легко ограничить определенными группами.

Знайте, как меняется ваша база знаний
Узнайте, как развивается со временем содержимое вашей базы знаний. Составляйте список правок и переделок, чтобы всегда быть в курсе последних изменений и следить за целостностью контента.

Говорите на языке клиентов
Zendesk makes knowledge management software that’s simple to use and accessible for everyone. And the freedom to translate your articles into over 40 different languages provides a localized experience that’s right for each customer.

Measure and improve customer support
Know what users are looking for and whether they're finding the right answers with built-in reports. Zendesk’s knowledge base software provides insights to expose gaps in content and helps identify areas where new knowledge base articles should be created.


Tap into more knowledge
Исследуйте мир программ для организации форумов и баз знаний.