Community software

Онлайн-сообщество стимулирует общение между вашими клиентами и создает пространство, в котором мог бы укрепляться ваш бренд.

Площадка для общения клиентов

Feedback is crucial to understanding customer needs, but the interactions a business has with its customers are only one part of the equation. Customers talk to each other about what works and what doesn’t—on social media, online review sites, and feedback forums. Zendesk fosters customer engagement and strengthens connections on a customized, branded platform.

Пусть общение процветает

Мощные функции управления сообществом позволят вам помочь новичкам сориентироваться, а опытным пользователям дать новые возможности. Поручите сотрудникам вашей службы поддержки включаться в разговор и оказывать помощь или назначьте руководителей сообщества, которые должны модерировать и вести обсуждение по теме. Пользователи могут сортировать публикации и подписываться на них, чтобы оставаться в курсе последних обновлений.

ПО для форума сообщества

Клуб для клиентов

A community should be an inviting, useful, and fun place to be. Zendesk community software gives you full control of your community design, so you can make it feel like home. Start by adding a logo and changing the colors, or go further with custom HTML and Javascript.

Справочный центр Insightly

Все для авторов

Our community forum software’s intuitive contributor tools keep content fresh and valuable. When a user starts creating a post, Zendesk scans through existing content to show similar posts—making it easy to discover solutions and cut down on duplicate content. To write a post, users can format their posts and comments with a built-in WYSIWYG editor.

Инструменты для участников

Передача публикаций в тикеты

Unlike standalone community engagement software, Zendesk community software is built right into Zendesk knowledge base software. When responding to a customer’s email in Zendesk's ticketing system, agents can view the customer’s profile and have complete visibility into their community activity. Agents can also transition a community post to a ticket in Zendesk ticketing to continue the conversation.

Передача публикаций в тикеты

JustGiving

Крупнейшее в мире онлайн-сообщество сбора средств использует для поддержки Zendesk Support

Прочитайте историю клиента