Zendesk research: retail and the holidays

retail and the holidaysThe holiday season does not bear good tidings for the retail industry’s customer satisfaction scores. As end-of-the-year shopping brings an influx of new customers, many companies struggle to keep up with the accompanying increase of service and support tickets. With retail customer satisfaction falling 6 percentage points this quarter, what are the reasons behind this seasonal dip in satisfaction? This Zendesk research report explores:

  • Year-to-year effects of seasonality
  • Ticket volume and agent workload during the holiday season
  • Benchmark metrics for customer satisfaction
  • How some retailers maintain high customer satisfaction when things get busy

Download the full report for full details and insights

If you're a fan of metrics, analytics, and other things with numbers in them, visit the Zendesk Benchmark page to see how your customer support stacks up against the competition.

Для просмотра отчета заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Thank you for downloading! Here is your copy of Zendesk research: retail and the holidays

Продолжить чтение

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.