Zendesk research: customer satisfaction

customer satisfactionCustomer satisfaction is a metric that measures how satisfied a customer was with a single support interaction. It seems like a simple thing, but there are a surprising number of factors that can impact whether a customer feels the interaction was negative or positive, and ultimately if they'll do business with you again. This Zendesk research report takes a closer look at customer satisfaction, including the:

  • Impact of first reply time
  • Customer’s use of various support channels
  • Correlation of customer tenure and customer satisfaction
  • Benchmark metrics for customer satisfaction

Download the full report for full details and insights

If you're a fan of metrics, analytics, and other things with numbers in them, visit the Zendesk Benchmark page to see how your customer support stacks up against the competition.

Thank you for downloading! Here is your copy of Zendesk research: customer satisfaction

Продолжить чтение

Для просмотра отчета заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Ваш запрос отправляется, подождите.