Zendesk on Zendesk: How we provide live chat support

Have you ever wondered how Zendesk uses Zendesk? In this ongoing series, we’ll take a behind-the-scenes look at how our global customer advocacy team uses Zendesk Chat to provide best-in-class customer support at scale.

Zendesk uses live chat to communicate with thousands of customers on a weekly basis to the tune of a 95% customer satisfaction score. Let our in-house support experts guide you through our chat journey so you can make the most of yours.

Join this webinar where we’ll cover:

  • Why we prioritize Chat
  • Mistakes we made so you don’t have to
  • When and where to implement Chat
  • Our staffing model
  • How we get new agents trained quickly
  • A day in the life of a Chat agent
  • Q&A with our panel

After this webinar, you’ll take away new ideas to implement at your company, whether you’re just starting with Zendesk Chat or looking to take your Chat experience to the next level.

Смотрите сейчас!

Для просмотра вебинара заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Спасибо. Читайте на здоровье.

Спасибо за регистрацию! Чтобы просмотреть вебинар, откройте в своем почтовом ящике подтверждающее письмо и перейдите по ссылке или щелкните здесь.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.