How Zendesk helps IT teams with the employee experience

Consumers expect service to be seamless and omnichannel. No surprise, given the ubiquity of apps and service across many channels—phone and email, but also chat and platforms like Twitter. That expectation has carried over into the workplace, where employees have the same standards of service as they do for the businesses they patronize.

Out of any internal department, IT teams receive by far the most employee requests. And with these rising employee expectations, IT is under more pressure than ever to deliver faster and more personal service than ever before. With Zendesk, IT teams can benefit from an easy-to-use, extensible platform that allows the team to scale support across their business.

In this e-book, we explore key ways in which Zendesk can help IT teams improve performance with smart self-service, automations, and integrations, all centralized in one integrated hub.

Complete the form below to view the eBook

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Спасибо. Читайте на здоровье.

Thanks! Here is your complimentary copy of the eBook.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.