Сравнительный анализ Zendesk: тенденции 2019 г. в обслуживании клиентов

Получите здесь свою персональную карточку отчета о работе службы поддержки.

Your customers are comparing you to the best customer experience they’ve ever had—every time. It’s a powerful truth with far-reaching consequences for your business, no matter what industry you’re in or the size of your business.

With the Zendesk Benchmark, our data index of 45,000 companies using Zendesk, we explored how top companies tackle customer support to identify what separates leaders from everyone else.

Insights include:

  • Customers already expect seamless, fully integrated omnichannel support
  • Viewing support as an open and flexible platform powered by connected customer data frees companies to build better experiences
  • Customers want proactive engagement, but companies aren’t there yet
  • For the best support teams, AI is already driving great customer experiences
  • The right culture, process, and tools are critical ingredients for success

Для просмотра ресурса заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Спасибо. Читайте на здоровье.

Thanks for downloading our 2019 customer experience trends guide. Read the full report here.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.