How LimeBike rides past the competition with a world class customer experience

Rapidly growing startup LimeBike is bringing its eye-catching, citrus-colored dockless smart bikes to more and more cities, providing a fun, convenient option for "last-mile" transportation needs. Since launching in June 2017, LimeBike has already expanded its service to more than 50 international markets - and shows no signs of slowing.

Despite their rapid growth, they've managed to maintain their commitment to delivering exceptional customer experiences. Their team of 14 agents achieves a 93% CSAT while resolving 25,000+ a month. In this 30-minute on-demand webinar, Lakeysha Hayes, international customer relations manager for LimeBike, shares how her team uses the Zendesk family of products to:

  • Scale email, text and phone support for 300,000+ riders
  • Respond to 80% of tickets within an hour
  • Provide 24/7 multilingual support

This webinar also includes a Zendesk demo and Q&A section.

Для просмотра вебинара заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Спасибо. Читайте на здоровье.

Спасибо за регистрацию! Чтобы просмотреть вебинар, откройте в своем почтовом ящике подтверждающее письмо и перейдите по ссылке или щелкните здесь.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.