Moving from platform to best of breed

Choosing a new customer support solution requires hours of research and internal buy-in from a number of teams. Like any change to existing workflows, it can be hard to anticipate how it will affect your customer’s experience.

For Mediaocean, the move from a prominent CRM provider (a platform solution) to Zendesk was an obvious win. In six weeks, client portal adoption increased by 305% and employee satisfaction rose by 40 points.

Join us for an honest conversation with Stephanie Dorman (SVP of Client Services, Mediaocean) to hear how she evaluated platform vs. best of breed and how implementing the right tools can improve product adoption and increase customer satisfaction.

We’ll also be joined by integration experts Azuqua for a deep dive on how to integrate best of breed solutions with your existing tools and workflows.

Key takeaways:

  • Migrating to a Platform: Expectations vs. Reality
  • Determining if Best of Breed is Right for You
  • Maximizing Your Stack: Integrate with the Right Partners

Смотрите сейчас!

Для просмотра вебинара заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Спасибо. Читайте на здоровье.

Спасибо за регистрацию! Чтобы просмотреть вебинар, откройте в своем почтовом ящике подтверждающее письмо и перейдите по ссылке или щелкните здесь.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.