Optimizing the customer experience with Le Tote

Delivering a seamless omnichannel customer experience is critical to increasing conversions and driving customer loyalty. Research shows that 87% of customers think brands need to put more effort into providing a seamless customer experience.

Join Zendesk for a fireside chat with Le Tote and Trustpilot to learn how businesses can provide customers with an effortless, omnichannel experience that differentiates their brand.

In this webinar, we will cover:

  • What defines successful omnichannel marketing and customer service
  • How Le Tote is growing their business and driving customer loyalty
  • Why 2018 is a big year for omnichannel
  • How you can apply the learnings from Le Tote for your own success

Для просмотра вебинара заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Спасибо. Читайте на здоровье.

Thanks for registering! Check your inbox for an email with your unique link to the webinar or click here to watch now.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.