Optimize your self-service with the right metrics

Analytics work hand-in-hand with your self-service, providing the data you need to build better experiences for both customers and agents. Real-time data about which content is being used—where, when, and by whom—helps you identify where the team is knocking it out of the park, as well as opportunities for improvement.

It's a two-fold process: Having the data in hand, and then using it to drive your self-service decision-making. In this downloadable guide, we'll go over how to:

  • Analyze common requests and identify where AI can help
  • Identify most-linked articles to drive organizational process change
  • Keep a close eye on search results—especially those that don't return answers
  • Increase CSAT or meet SLAs more with data and info from the knowledge base
  • Track agent engagement and make it easier for everyone to contribute

Для просмотра руководства заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Спасибо. Читайте на здоровье.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.