ICMI report: Uncover the Hidden Profits in Your Contact Center

This whitepaper provides actionable insights on how to effectively deliver value in four key areas and highlights where the opportunities for an organization to profit are hiding.

Our findings uncovered key contributing factors as to why today’s contact center struggles to identify, demonstrate, and defend their strategic value, return on investment and overall benefit to the organization. This whitepaper reveals the key components to becoming a profit center and provides concise instruction and actionable ideas for overcoming the barriers in their way. You’ll discover the dangers of neglecting valuable data points including forecast accuracy, customer retention, and voice of the customer feedback.

Lastly, receive best practices for measuring, managing, and reporting the most important insights leveraged by leading profit centers.

More of a visual person? Check out this infographic for a condensed version of some of the findings and recommendations from the report.





Для просмотра отчета заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Спасибо. Читайте на здоровье.

GET THE WHITEPAPER
Here’s the link to your complimentary copy of ICMI report: Uncover the Hidden Profits in Your Contact Center, available for a limited time.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.