How Dollar Shave Club implemented AI with Zendesk

Artificial intelligence is likely to touch every aspect of our lives, including the way we experience customer service. AI will allow businesses to direct the customer journey,   and point customers towards alternative support channels when necessary, which is exactly what Dollar Shave Club did with Zendesk Answer Bot.

Join us for an inside look at why AI is on the rise in customer support featuring Zendesk General Manager of Zendesk Guide, Jason Maynard. We also hear Trent Hoerman, Senior Manager of Programs at Dollar Shave Club, take a deeper dive into their pain points prior to leveraging AI and how agent efficiency was increased with Zendesk Answer Bot.

Key takeaways:

  • Why AI is on the rise in customer service
  • What problems does AI solve within your current customer support platform
  • The lifecycle of Dollar Shave Club’s implementation of AI with Zendesk Answer Bot
  • What next steps look like for your customer service offerings with Zendesk Answer Bot

Смотрите сейчас!

Для просмотра вебинара заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Спасибо. Читайте на здоровье.

Спасибо за регистрацию! Чтобы просмотреть вебинар, откройте в своем почтовом ящике подтверждающее письмо и перейдите по ссылке или щелкните здесь.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.