6 Steps to Deploying Chat on Your Website

6 Steps for Deploying Chat on Your Website

Live Chat is a faster and more personal way to engage with customers. But to make the most of live chat, you'll need to learn how to properly deploy and manage it.

This comprehensive guide will provide the necessary resources for successfully implementing and deploying chat. You'll learn how to:

  1. Align chat goals with your business objectives
  2. Manage customer experience and chat volume
  3. Determine your staffing requirements
  4. Train agents to chat effectively
  5. Build a chat workflow
  6. Monitor and iterate on your success

The guide brings together the Zendesk Chat team's collective live chat knowledge and experience into one comprehensive resource, offering high-level guidance, as well as best practice tips for support managers and administrators implementing live chat on their site.

Для просмотра руководства заполните следующую форму

Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона
Выберите уровень своей должности
Выберите свой отдел

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Спасибо. Читайте на здоровье.

Here's your copy of the 2016 Zendesk Chat Integration Guide, 6 Steps to Deploying Chat on Your Website.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.