Which questions should you ask a potential vendor?

Choosing a vendor for your customer support solution can be tricky and time-consuming. To help select the right solution for your business needs, consider the pain points of your current system or what you’d prioritize in a new system. Then, follow the prompts to reveal a relevant list of questions to ask potential vendors.

Illustration: Customer Service Desk
Начало работы Начало работы

Which questions should you ask a potential vendor?

1 of 3

Logo: Zendesk
Shaking up your channel mix can help you accommodate increasing customer volume, and a great support product will allow you to easily make channel changes to improve your team’s efficiency.

Here are some questions to ask:

    Download the full list of 50+ questions to help select your support software.

    Укажите свое имя
    Укажите свою фамилию
    Укажите действительный адрес эл. почты
    Выберите страну

    Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

    Введите название своей компании
    Выберите число сотрудников
    Выберите отрасль вашей деятельности
    Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
    Выберите нужный вариант

    Here you go!

    Ваш ресурс готов.

    Загрузить

    Ошибка!

    Нам очень неловко – похоже, что-то не заладилось с нашей стороны. Нажмите эту кнопку для загрузки ресурса.

    Загрузить

    Ваш запрос отправляется, подождите.