• Войти
  • Поддержка продукта
  • Компания
    • О нас
    • Пресс-центр
    • Инвесторы
    • События
    • Вакансии
    • Разнообразие и вовлечение
    • Юридические материалы
  • Свяжитесь с нами
  • Английский
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • 日本語
    • Pусский
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Zendesk. Пусть ваша компания будет такой, какой ее хотят видеть клиенты
  • Открыть/закрыть мобильное меню
  • Продукты
    Продукты

    Support Suite

    Ощущение полного сервиса

    Sales Suite

    Современное решение для продаж

    • поддержка

      Интегрированная поддержка клиентов

    • Guide

      База знаний и умное самообслуживание

    • Chat

      Онлайн-чат и обмен сообщениями

    • Телефонное общение

      Программное обеспечение для колл-центра

    • Sell

      Автоматизация продаж

    • Explore

      Аналитика и отчеты

    • Gather

      Форум сообщества

    Платформа
    • Zendesk Sunshine

      Платформа Zendesk: открытая, гибкая и достаточно мощная для создания наилучшего клиентского опыта

    • Sunshine Conversations

      Новый компонент Sunshine, который позволяет создавать интерактивные системы обмена сообщениями

    • Магазин приложений

      Обзор приложений, интеграций и партнеров

  • Тарифы
  • Решения
    ОТРАСЛЬ
    • Образование
    • Финансовые услуги
    • Государственные органы
    • Здравоохранение
    • Производство
    • СМИ
    • Торговля
    • Программное обеспечение
    • телекоммуникации
    ТИП КОМПАНИИ
    • Корпорация
    • Smb
    • стартапы
    СЦЕНАРИЙ ПРИМЕНЕНИЯ
    • Дистанционная поддержка
    • Самообслуживание
    • омниканальность
    • Внутренняя служба поддержки
    • Автоматизация продаж
  • Демонстрация
  • Службы
  • Ресурсы
    • Библиотека

      Новости, советы и рекомендации

    • API и разработчики

      Разработка новых продуктов на основе Zendesk

    • Вебинары

      Учитесь, где бы вы ни были

    • Вебинары

      Учитесь, где бы вы ни были

    • Партнеры

      Как найти партнера Zendesk или стать партнером

    • События

      Давайте встретимся — на безопасной социальной дистанции

    • Рассказы о клиентах

      Вот как выглядит успех вместе с Zendesk

  • Компания
    • Свяжитесь с нами
    • О нас
    • Пресс-центр
    • Инвесторы
    • События
    • Вакансии
    • Разнообразие и вовлечение
    • Социальное воздействие
    • Юридические материалы
  • Язык
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • 日本語
    • Pусский
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Начать работу
  • Войти

Правовая информация и ресурсы

  • Клиенты и партнеры
  • Правила и процедуры
  • Товарные знаки и интеллектуальная собственность
  • Закупки и поставщики
  • Конфиденциальность и защита данных

Data Processing Agreement

Dear Electronic Signature Recipient,

This Data Processing Agreement (“DPA”) forms part of the Master Subscription Agreement (the “MSA”) entered into by and between Subscriber and Zendesk, Inc. , pursuant to which Subscriber has purchased a subscription to Zendesk’s software and services (“Service”, as described at www.zendesk.com).

The purpose of this DPA is to reflect the parties’ agreement with regard to the Processing of Personal Data, in accordance with the requirements of Applicable Data Protection Law. All capitalized terms not defined herein shall have the meaning set forth in the Master Subscription Agreement or the DPA, as applicable.

This DPA consists of two parts: (1) the main body of the DPA, and (2) the EU Standard Contractual Clauses. The DPA and the Standard Contractual Clauses have been pre-signed on behalf of Zendesk.

In the course of providing the Services to Subscriber pursuant to the MSA, the Zendesk Group may Process Personal Data on behalf of Subscriber and the Parties agree to comply with the following provisions with respect to any Personal Data, each acting reasonably and in good faith.

How This DPA Applies:

  • If the Subscriber entity signing this DPA is a party to the MSA, this DPA forms part of the MSA. In such case, the Zendesk entity that is a party to the MSA is a party to this DPA.
  • If the Subscriber entity signing this DPA has executed a Service Order Form with Zendesk or its Affiliate pursuant to the MSA, but is not itself a party to the MSA, this DPA is an addendum to that Service Order Form and applicable renewal Service Order Forms, and the Zendesk entity that is a party to such Service Order Form is a party to this DPA.
  • If the Subscriber entity signing this DPA is neither a party to a Service Order Form nor the MSA, this DPA is not valid and is not legally binding. Such Subscriber entity should request that the Subscriber entity who is a party to the MSA execute this DPA.
  • If the Subscriber entity signing the DPA is not a party to a Service Order Form or MSA directly with Zendesk, but is instead a customer of Zendesk via an authorized reseller of Zendesk services and subject to the Reseller Subscription Services Agreement, this DPA is valid and legally binding.

This DPA shall not replace any comparable or additional rights relating to Processing of Service Data contained in the MSA.

Please follow the instructions below to review and electronically sign the DPA.

How to execute this DPA:

Single Reviewer & Signatory

  • If you are both the reviewer and the signatory of this DPA, click here and complete your details in the “Customer” field and click on “Begin Signing.”

Separate Reviewer & Signatory

  • If you are reviewing this DPA but you are not the signatory, click here. Complete your details in the “Customer” field, and then provide the signatory’s details in “Customer Signer” and click on “Begin Signing.” You will have the ability to review and populate this DPA before sending to the signatory for execution.

To complete this DPA, Customer must complete the information required in Exhibit A as follows:

  • Data Controller / Data Exporter: a brief description of Subscriber’s business activities.
  • Special Categories data: This only needs to be populated if you anticipate using the Zendesk service for the processing of special categories of data. (Such categories include, for example, data pertaining to religious beliefs, sexual orientation, trade union membership, political views, criminal history. This may also include financial information such as credit card details, healthcare information or information relating to children).

Option to Download to Review Prior to Signing

You will have the option to download the DPA for review prior to completing the execution process. To do so, simply click on the “Download” icon located top centre of the page (see image below).

File Copy After Execution

Once you have completed the execution process, this DPA will become legally binding and you and the signatory will automatically receive a fully signed copy of the DPA for your files.

DPA

For additional information about our privacy practices, please visit: https://www.zendesk.com/company/privacy-and-data-protection/.

Should you have any questions, please contact privacy@zendesk.com.

Thank you,
Zendesk Legal

Наши продукты
  • Support Suite
  • Sales Suite
  • поддержка
  • Guide
  • Chat
  • Телефонное общение
  • Sell
  • Explore
  • Gather
  • Sunshine
  • Sunshine Conversations
  • Интеграции и приложения
  • Обновления продуктов
Главные функции
  • Программы для обслуживания клиентов
  • Система обработки тикетов
  • База знаний
  • Форумы сообщества
  • Программа службы поддержки
  • Безопасность
  • Технические характеристики
Ресурсы
  • Поддержка продукта
  • Запросить демо
  • Библиотека
  • Обучение
  • Услуги и партнеры
  • Relate от Zendesk
  • Вебинары
  • Вебинары
  • Рассказы о клиентах
  • Службы
Компания
  • О нас
  • Пресс-центр
  • Инвесторы
  • Вакансии
  • Разнообразие и вовлечение
  • Социальное воздействие
  • Свяжитесь с нами
  • Карта сайта
  • Cостояние системы
  • Справка по продуктам
  • Юридические материалы
Любимые вещи
  • Zendesk для предприятий
  • Zendesk для стартапов
  • Zendesk Benchmark
  • Zendesk для малого бизнеса
  • Gartner CRM Magic Quadrant
  • Тенденции в обслуживании клиентов
Присоединяйтесь

Подпишитесь на нашу новостную рассылку.

Укажите действительный адрес эл. почты
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Добро пожаловать в клуб!

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Условия пользования Политика конфиденциальности Правила использования cookie ©Zendesk 2021