Zendesk Research:

Retail and the holidays

Image: Retailers Guide

The holiday season does not bear good tidings for the retail industry’s customer satisfaction scores. As end-of-the-year shopping brings an influx of new customers, many companies struggle to keep up with the accompanying increase of service and support tickets. With retail customer satisfaction falling 6 percentage points this quarter, what are the reasons behind this seasonal dip in satisfaction? This Zendesk research report explores:

  • Year-to-year effects of seasonality
  • Ticket volume and agent workload during the holiday season
  • Benchmark metrics for customer satisfaction
  • How some retailers maintain high customer satisfaction when things get busy

If you're a fan of metrics, analytics, and other things with numbers in them, visit the Zendesk Benchmark page to see how your customer support stacks up against the competition.

Image: Zendesk Benchmarks
Для просмотра руководства заполните следующую форму
Укажите свое имя
Укажите свою фамилию
Укажите действительный адрес эл. почты
Укажите действительный номер телефона

Почти готово. Еще приведите краткие сведения о своей компании.

Введите название своей компании
Выберите число сотрудников
Также время от времени отправлять мне письма о продуктах и услугах Zendesk. (От этой рассылки можно отказаться в любое время.)
Выберите нужный вариант

Hooray! Access has been granted.

У нас какая-то неполадка!

Перезагрузите страницу и повторите попытку или просто напишите нам на адрес support@zendesk.com.

Ваш запрос отправляется, подождите.